Customer Experience

“Customer Experience is hoe uw klanten hun interacties met uw organisatie beleven" (Forrester Research)

Een positieve ervaring is steeds belangrijker voor een organisatie, omdat klanten door de technologische mogelijkheden en grote informatiestromen steeds bewuster en kritischer zijn geworden. Klanten hebben meer keuzes en zijn minder loyaal. We leven nu dan ook in “the age of the customer”.

Voor elk bedrijf is het daarom belangrijk geworden aandacht te besteden aan het actief beïnvloeden van een positieve beleving van klanten en andere stakeholders.  Dat varieert van een actuele website tot een kop goede koffie. Zo breed is het speelveld van de customer service.

Inhoud Workshop

De workshop laat u weggaan met enkele concrete verbetermogelijkheden voor uw organisatie als het om customer experience gaat.

  • Waarom is customer experience belangrijk?
  • Welke niveaus van customer experience zijn er?
  • Voorbeelden uit de dagelijkse praktijk
  • Analyse van het eigen bedrijf a.d.h.v. analyse instrument
  • Vaststellen verbeterpunten van het eigen bedrijf

Waar, wanneer en kosten

Deze workshop wordt gegeven op aanvraag of Incompany. Voor data van deze workshop op open inschrijving georganiseerd, zie kalender of inschrijfformulier. 

De workshop vindt plaats bij Stivako, van 16.00 tot 19.00 uur.

Kosten: € 149,-. excl. btw.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Stivako via e-mail: info@stivako.nl

Kalender

Momenteel zijn er geen data beschikbaar.