Zoeken
Resultaten gevonden met , totaal: 8Onderzoek van studenten projectmanagement Staf en Kader Opleiden is tegenwoordig niet meer alleen in de schoolbank zitten en braaf naar de docent luisteren. Opleiden is tegenwoordig ook het samen met je medecursisten uitvoeren ...
“Customer Experience is hoe uw klanten hun contactmomenten met uw organisatie beleven". Een positieve ervaring is steeds belangrijker voor een organisatie, omdat klanten door de technologische mogelijkheden en grote ...
Slechts 45,3 procent van alle bedrijven neemt contact op met een klant om een nieuwe aankoop te stimuleren na het bestellen van een product of dienst. Ruim een derde neemt de moeite een bedankmail te sturen na een aankoop. Veel ...
Door internet zijn de marketing mogelijkheden enorm uitgebreid. Mede daardoor heeft marketing in de laatste jaren een geweldige ontwikkeling doorgemaakt. Het gaat er steeds meer om de klant een “positief gevoel” te ...
KvK organiseert in het kader van het project ‘KansenKanon’ programma’s, speciaal voor Noord-Hollandse MKB'ers, om innovatie een boost te geven en de economie te versterken. Het programma omvat vier workshops. ...